Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
środa, 27 listopada 2024 05:47

Zapraszamy na szkolenie dla firm zainteresowanych rynkiem brytyjskim

Jak powiększyć zasięg swojego biznesu na jeden z najatrakcyjniejszych kierunków biznesowych w Europie? Jak nauczyć się myśleć po "brytyjsku"? Jak odszukać niewidoczne aspekty i szanse kryjące się w Wielkiej Brytanii?
  • 20.04.2022 13:00
  • Autor: Grupa Tipmedia
Zapraszamy na szkolenie dla firm zainteresowanych rynkiem brytyjskim

Dzięki współpracy Fundacji Bona Notitia oraz inkubatora C4DI z Hull w Wielkiej Brytanii oraz zaangażowaniu innych partnerów polskich i brytyjskich (wśród których są m.in. sieć inkubatorów Barclays Eagle Labs, kancelaria prawna KTW oraz Miejski Inkubator Przedsiębiorczości Rawa.Ink w Katowicach) udało się zorganizować unikalny na polskim rynku projekt szkoleniowy adresowany do przedsiębiorców, w tym startupów, zainteresowanych wejściem na rynek brytyjski zatytułowany „Pathway to selling in the UK”, czyli „Droga do sprzedaży w Wielkiej Brytanii”.

Cykl obejmujący sześć dwudniowych warsztatów szkoleniowych został zainaugurowany w marcu spotkaniem poświęconym tematowi „Why Export to the UK?”. Pomysł na szkolenie jest odpowiedzią na potrzebę lepszego zrozumienia specyfiki tego rynku, z uwzględnieniem zmian, jakie wywołały Brexit oraz pandemia Covid.

Zainteresowane firmy mogą zgłaszać się poprzez formularz na stronie https://szkolenia.bonanotitia.org

Rynek brytyjski wciąż należy do najatrakcyjniejszych w Europie, zarówno gdy chodzi o jego wielkość, jak też marżowość z punktu widzenia eksportera. Do tego polskie firmy cieszą się tam generalnie dobrą reputacją, szczególnie podmioty z sektora IT” – mówi Bob Spence, ekspert prowadzący szkolenia.

Szkolenie ze sprzedaży na rynek brytyjski zwróciło nam uwagę na wiele aspektów, których polskie firmy często nie dostrzegają, rozmawiając z kontrahentami z Wysp” – mówi Paweł Bałka z firmy Voltmax, jeden z uczestników pierwszego szkolenia.

Aneta Wieczorke z firmy informatycznej Softiq dodaje: „Między innymi dzięki udziałowi w warsztatach niedługo później zorganizowaliśmy misję handlową do Wielkiej Brytanii, w trakcie której odwiedziliśmy inkubator C4DI. Zarówno szkolenie, jak i wizyta w Hull, pozwoliły nam jeszcze lepiej poznaliśmy nasze możliwości i przygotować strategię dalszej ekspansji. Już teraz czekamy na kolejne szkolenie”.

pathway to selling in the uk

Uczestniczący w cyklu polscy przedsiębiorcy mogą bowiem otrzymać dedykowane wsparcie ze strony inkubatora C4DI oraz wspólnie z brytyjskimi partnerami pracować nad optymalizacją rozwoju sprzedaży.

Następne spotkanie odbędzie już wkrótce – 27 i 28 kwietnia w Inkubatorze Rawa Ink w Katowicach. Jego temat to: „Why is the Polish-to-UK business experience important to understand?”. Wśród poruszanych tematów będą m.in. kwestie komunikacji międzykulturowej oraz symulacje negocjacji handlowych z brytyjskimi nabywcami, których reprezentować będą osoby odpowiadające za decyzje zakupowe w brytyjskich firmach (m.in. Gateway Procurement), a w gronie trenerów będą m.in.: Bob Spence (C4DI UK), Kaja Szczygieł (C4DI PL), Kasia Łanucha (Cambridge University), Martin Byrne (4N).

 

Artykuł powstał Dzięki współpracy Fundacji Bona Notitia oraz inkubatora C4DI z Hull w Wielkiej Brytanii.

 

Materiał Partnera