Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
środa, 27 listopada 2024 19:49
Reklama jak rozmawiać ze sztuczną inteligencją
Reklama

Inna cena na półce, a inna na paragonie

-Chciałam przestrzec klientów aby patrzyli co i za ile kupują. Jest niestety tak, że co innego jest na paragonie a co innego wcześniej na półce. Chodzi o promocyjne ceny. I to żeby jeden produkt. Ale nie, to niestety nagminne - skarży się czytelniczka z Chojny i podaje przykłady.
Inna cena na półce, a inna na paragonie

-Choćby ostatnio przy zakupach w Netto nie zgadzały mi się aż dwa produkty. Inna cena grejpfrutów była na półce, a inna okazała się już po zapłaceniu. Niestety sprawdziłam dopiero jak przyszłam do domu skarży się klientka.

Warto sprawdzać przy kasie, a promocyjnej cenie zrobić zdjęcie komórką.


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

doświadczony 11.02.2019 12:46
Trudno udowodnić potem cene jaka była na pólce bo to się szybko zmienia.

dodam 10.02.2019 20:27
Inną sprawą jest kultura. Jesteśmy LUDŹMI i pracownikami nie waszymi służącymi.Jak potrzebujecie lokaja to go sobie zatrudnijcie.To tyle. Nara!

zakalec 10.02.2019 11:27
Co innego cena na półce a co innego w rzeczywistości? Zawsze tak było, ale nie było czegoś takiego, bo wtedy nikt nie latał z byle problemem wypłakać się na portal, bo po prostu go nie było.

Marta 10.02.2019 11:19
Cenę trzeba sprawdzać przy kasie bo potem to już jest za późno żeby cokolwiek udowodnić. Chociaż jak cena jedzcze widnieje na półce to jednak jest ot jakis dowód.

Haha 09.02.2019 21:38
No normalnie koniec świata

... 09.02.2019 16:45
A ja radzę takim wielce mądrym ludziom popracować chwilę w sklepie i żeby zobaczyli jak to wygląda od środka czy rzeczywiście jest to robione specjalnie czy poprostu za dużo pracy za mało ludzi... Najlepiej tylko krytykowac

szok 09.02.2019 17:11
Ale co by nie owiedzieć to jednak oszustwo jest. I ja myslę, że jest to robione zpremedytacją! I nie przyjmuje głupich tłumaczeń. Bo pomylić to mozna sie raz kiedyś, a nie nagminnie.

Ktos 09.02.2019 17:22
Robicie wielki szum.. Jeśli jest taka sytuacja ze widnieje inna cena a za inna kupiliscie towar to wystarczy wrócić uwagę i prosić o zwrot pieniędzy..

oburzona klientka 09.02.2019 17:29
I gnaj tu teraz z Lotniska i jeszcze opiekunkę do dzieci wynajmnij bo nie chce się sklepowym porządnie zrobić cen!

klientka xy 09.02.2019 16:35
Tak się nabija klientów i to w różnych sklepach. Pomysł z komórką nie jest zły.

Klient 09.02.2019 16:31
W biedronce też często dochodzi do takich sytuacji, a w intermarche spotkałem się jeszcze z inną sytuacja. A mianowicie kupowałem na dziale mięsnym pasztet za 9.90 zl/kg na etykiecie wbito cenę szynki za 39.90 zł /kg. Sytuacja taka przytafila mi się dwa razy. Więc nie sądzę żeby to była przypadkowa pomyłka.

Reklama