Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
poniedziałek, 25 listopada 2024 08:19
Reklama prosto i po polsku
Reklama

Rusza Telefoniczna Informacja Pacjenta

Od wtorku w całym kraju, we wszystkich Oddziałach Wojewódzkich NFZ, będzie obowiązywał jeden wspólny numer telefonu dla Narodowego Funduszu Zdrowia oraz Biura Rzecznika Praw Pacjenta.
Rusza Telefoniczna Informacja Pacjenta

Dzwoniąc pod numer 800 159 59, będzie można dowiedzieć się m.in. jakie prawa przysługują osobie ubezpieczonej, gdzie znajduje się najbliższy szpital, w jaki sposób można zgłosić naruszenie praw pacjenta czy też jakich formalności należy dopełnić by korzystać z leczenia uzdrowiskowego.

Nowy jednolity numer w całym kraju zastępuje kilkanaście numerów do tej pory w oddziałach wojewódzkich Funduszu.

W celu zagwarantowania wysokiej jakości obsługi Pacjentów, rozmowy będą nagrywane. NFZ zależy na wysokiej jakości udzielanej informacji i profesjonalnej obsłudze pacjentów. 

To pierwszy etap wprowadzanych zmian - nowa idea call center w NFZ oraz w Biurze Rzecznika Praw Pacjenta wykracza daleko poza samo informowanie. Docelowo Telefoniczna Informacja Pacjenta będzie nie tylko pomagała Pacjentowi poruszać się po systemie ochrony zdrowia, ale z czasem, na wzór brytyjskiego NHS, pozwoli na uzyskanie prostych porad medycznych.

będzie można dowiedzieć się m.in., jakie prawa przysługują osobie ubezpieczonej, gdzie znajduje się najbliższy szpital, w jaki sposób można zgłosić naruszenie praw pacjenta czy też jakich formalności należy dopełnić, by skorzystać z leczenia uzdrowiskowego

Adres: https://www.epiotrkow.pl/news/Rusza-Telefoniczna-Informacja-Pacjenta,33889#
będzie można dowiedzieć się m.in., jakie prawa przysługują osobie ubezpieczonej, gdzie znajduje się najbliższy szpital, w jaki sposób można zgłosić naruszenie praw pacjenta czy też jakich formalności należy dopełnić, by skorzystać z leczenia uzdrowiskowego

Adres: https://www.epiotrkow.pl/news/Rusza-Telefoniczna-Informacja-Pacjenta,33889#
Dzwoniąc pod numer 800 190 590, będzie można dowiedzieć się m.in., jakie prawa przysługują osobie ubezpieczonej, gdzie znajduje się najbliższy szpital, w jaki sposób można zgłosić naruszenie praw pacjenta czy też jakich formalności należy dopełnić, by skorzystać z leczenia uzdrowiskowego Nowy jednolity numer w całym kraju zastępuje kilkanaście numerów funkcjonujących do tej pory w oddziałach wojewódzkich Funduszu.

Adres: https://www.epiotrkow.pl/news/Rusza-Telefoniczna-Informacja-Pacjenta,33889#
Dzwoniąc pod numer 800 190 590, będzie można dowiedzieć się m.in., jakie prawa przysługują osobie ubezpieczonej, gdzie znajduje się najbliższy szpital, w jaki sposób można zgłosić naruszenie praw pacjenta czy też jakich formalności należy dopełnić, by skorzystać z leczenia uzdrowiskowego Nowy jednolity numer w całym kraju zastępuje kilkanaście numerów funkcjonujących do tej pory w oddziałach wojewódzkich Funduszu.

Adres: https://www.epiotrkow.pl/news/Rusza-Telefoniczna-Informacja-Pacjenta,33889#


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

NFZ 13.11.2018 21:23
i pewnie telefon będzie ciągle zajęty i dodzwonić się nie będzie można. Teraz było 100 telefonów i każdy milczał, a co dopiero jak będzie jeden numer

Gość 13.11.2018 21:32
Pewnie na pewno. Pożyjemy zobaczymy

Reklama